Інтерфейс менеджера (оператора) інтернет-магазину представляє з себе автоматизоване робоче місце фахівця, який приймає вхідні дзвінки і обробляє вхідні замовлення клієнтів з сайту і надходять за контактними номерами телефоном інтернет-магазинів.
Автоматизоване робоче місце максимально враховує накопичений досвід клієнтських запитів по створенню максимально ефективного і зручного інтерфейсу для роботи з замовленнями ваших покупців, що включає весь необхідний фахівцеві інструментарій:
- журнал замовлень клієнтів, що відображає джерело і поточний стан замовлення, спосіб і стан оплати, а також спосіб доставки;
- замовлення клієнта з формою швидкого пошуку і підбору номенклатури, формами підбору аналогів і супутніх товарів, панеллю роботи з швидкими СМС-повідомленням клієнта по поточному замовленню і обробкою СМС-розсилок по налаштованим Користувачем шаблонах, що дозволяє вносити в шаблон будь-яку інформацію по такому замовленню;
- панель IP-телефонії, що дозволяє відстежувати всі вхідні та пропущені дзвінки, відображати інформацію по клієнтові, що телефонує, якщо його номер вже був зареєстрований в базі раніше, дзвонити клієнту з журналів замовлень, або прямо з самого замовлення;
Система дозволяє гнучко налаштувати робоче місце менеджера під бізнес-процеси замовника і розмежувати права менеджера з роботою фахівця відповідального за Закупівлі, або комірника, або ж навпаки, зобов’язати фіксувати попит клієнтів, який не був задоволений, вести претензії, або повідомляти клієнтів про знову з’явився в наявності Товар.