“Розумний” аналіз складських запасів і потреб інтернет-магазину

Важливою складовою роботи будь-якої роздрібної торгової компанії є підтримка актуальної кількості складських запасів, контроль за їх своєчасним поповненням, а також аналіз незадоволеного клієнтського попиту для поповнення запасів найбільш актуальними і затребуваними у ваших покупців товарами.

Система “розумного” аналізу дозволяє фахівцеві відповідальному за закупівлю:

    • Формувати замовлення постачальнику на підставі поточних замовлень клієнтів;
  • Формувати замовлення постачальнику на підставі статистичних даних про продажі попередніх періодів;
  • Формувати замовлення постачальнику на підставі даних про незадоволений клієнтський попит;
  • У режимі реального часу бачити необхідність у закупівлях товарів з урахуванням їх поточних залишків, і термінів поставки таких товарів постачальниками;
  • Автоматично формувати замовлення за гнучко налаштовуваними критеріями;

Система “розумного” аналізу допоможе вам забезпечить найвищу точність у прийнятті рішень про необхідність формування замовлень постачальникам, уникнути відсутності актуальних товарних позицій, мати оптимальну кількість товарних запасів.