CRM

Система управління взаємовідносин з клієнтами (CRM) дозволяє налагодити ефективну комунікацію, підвищити якість обслуговування клієнтів, прискорити робочі процеси менеджера інтернет-магазину, формувати і контролювати виконання завдань іншими користувачами системи.

Система дозволяє фіксувати і зберігати інформацію про:
• Вхідних і вихідних дзвінках;
• Замовленнях сформованих на сайті;
• Історію замовлень кожного клієнта;
• Незадоволений клієнтський попит (інтерес);
• Причини відмов, повернень товарів і претензій клієнтів;
• Проводити SMS та e-mail розсилки клієнтам;

Настроювані звіти дозволять користувачеві аналізувати клієнтські активності, від відвідування інтернет-магазину до здійснення покупки, а також дозволяють побудувати «Воронку продажів» для формування чіткого розуміння вузьких місць вашого бізнесу.