IP телефонія і джерела замовлень – переваги для інтернет-магазинів


Швидко зорієнтуватися, який клієнт дзвонить, що ми йому продаємо і продавали, з якого сайту він дзвонить (якщо їх декілька) і в якому статусі його замовлення – завдання не з легких, а іноді і просто нездійсненна, якщо у вас немає спеціальної інформаційної системи. Менеджер з продажу починає метушитися, перепитувати, тягнути час, а клієнт тим часом «закипає». Чи не найприємніша ситуація, згодні ?

В конфігурації “BAS для інтернет-магазину» ми передбачили фільтрацію по вхідному номеру. Швидко і без зайвої суєти Ви можете відфільтрувати всі замовлення по вхідному номеру на «виконані» і «актуальні», а в поле праворуч Ви будете бачити всю інформацію про клієнта, з яким зараз говорите. Подивіться як це легко і зручно в відео:).


В системі передбачена інтеграція з IP телефонією Binotel.

Наступний важливий момент – джерела, звідки прийшли замовлення. Це важлива складова обліку будь-якого інтернет-магазину, якої, як не дивно, немає у багатьох, або, якщо є, то нема з достатньою деталізацією.


Важливо розуміти, скільки замовлень приходить з кожного джерела трафіку, на яку суму, з якою маржинальністю і яка частина з них відвантажується (конвертується в реальні відправки клієнтам і гроші), і зіставляти ці дані з тим, скільки коштує лід і в кінцевому підсумку відвантаження (продаж).

Розуміння і аналіз джерел трафіку саме по собі ефективно, але в зв’язці з такою аналітикою як:


  • конвертація трафіку в обіг (не підтверджену замовлення online або телефонний дзвінок) – тут важливо не плутати з даними, які надає Google Analytics, тому що там можна побачити неповні дані, без дзвінків;
  • конвертація звернення до замовлення (підтверджений за яким клієнт сказав – Так я купую);
  • конвертація замовлення в продаж (замовлення, за яким зроблена відвантаження і отримані гроші), –

ви отримаєте комплексну картину, завдяки якій можна відстежувати конверсії на кожному етапі роботи ваших менеджерів і розуміти, як відпрацював кожен з них, або як змінилася, наприклад, конвертація звернення до замовлення після того, як Ви внесли окремі зміни в свій відділ продажів . А найважливіше все це видно в розрізі джерел звідки прийшли замовлення.


Наприклад якщо трафік на сайт йде з кількох каналів, то отримати аналітику по тому, скільки прийшло замовлень з кожного каналу не складе труднощів. Досить поставити utm-мітки. Далі в «BAS для інтернет-магазину» Ви побачите всі замовлення з окремим детальним джерелом:


  • bas.com.ua/ online / adwords (якщо замовлення прийшло з сайту bas.com.ua, був сформований клієнтом на сайті і клієнт зайшов з реклами adwords)
  • або fides.ua/ online / facebook (якщо замовлення прийшло з сайту fides.ua, був сформований клієнтом на сайті і клієнт зайшов з реклами facebook).


Трохи складніше, коли необхідно отримувати дані по замовленнях, сформованими вручну через телефонний дзвінок, в цьому випадку одним з рішень може бути підстановка різних номерів для кожного джерела трафіку або використання системи Call Tracking, а далі «BAS для інтернет- магазина »зможе самостійно виявляти на який номер подзвонив клієнт і підставляти в замовлення конкретне джерело, щоб Ви отримали всю необхідну аналітику.

Наприклад, джерелом може бути – bas.com.ua/ дзвінок / direct (якщо замовлення прийшло з сайту bas.com.ua, був сформований менеджером під час дзвінка і клієнт зайшов на сайт безпосередньо, без реклами) .

Резюмуючи, все вищеописане надає доступ до повної картини наших джерел звернень і також економлять час менеджерів на заповнення і пошук інформації. На поточний момент важко уявити як організована робота в інтернет-магазині без цих простих інструментів.


logo