Яке місце займає 1С:Підприємство™, CRM і ERP в автоматизації бізнес-процесів для E-commerce?

Функції та значення 1С: Підприємство ™, CRM і ERP для інтернет-магазину.


Якщо поділити все те, чим займається будь-яка компанія на великі сфери, отримаємо наступну картину:

1. Забезпечення звернень: маркетинг і інші наші активності для залучення клієнтів.

Наприклад, для інтернет-магазину – це робота над сайтом, розміщення на різних майданчиках (prom, zakupka), SEO, SMM, реклама на пошукових ресурсах і т.д.

2. Обробка звернень: вся робота, яку нам потрібно проробити до моменту, коли клієнт скаже «Я купую».

Повертаючись до інтернет-магазинах це:

  • як ми отримуємо замовлення і дзвінки;
  • як ми створюємо систему того, щоб «нічого не загубилося»;
  • як продовжити взаємодію з тими, кому ви не змогли відвантажити прямо зараз;
  • як влаштований клієнтський сервіс і як швидко ви можете отримати різну аналітику за джерелами, конверсії і т.д.

3. Виконання зобов’язань: наші дії з моменту, коли клієнт сказав «Я купую», до моменту, коли всі зобов’язання виконані: як з боку клієнта так і з нашого боку.

Для інтернет-магазинів це може бути: робота зі складом, резервами, забезпеченням під замовлення, відправка зі складу постачальника, робота з кур’єрськими службами, з тими що не забрали відправку, стратегія закупівлі, робота з оплатами і т.д.

Цю категоризацію придумали не ми і вона не повна, але в контексті обговорення питань автоматизації бізнес-процесів вона нам підходить.

Давайте розберемо функції і значення CRM, ERP і 1С: Підприємство ™ для інтернет-магазину.

CRM і її завдання

Як правило, основне завдання CRM – це створити впорядковану систему отримання результату «Я купую» при обробці звернень (у другій сфері – обробка звернень).


Також CRM частково стосується питань аналізу маркетингу, тому що сюди ми завантажуємо аналітику, дивимося конверсії, сегментуємо аудиторії, можливо відправляємо їм різні повідомлення, працюємо з різного роду завданнями і т.д.

У меншій мірі CRM закривають питання третьої сфери – виконання зобов’язань, найчастіше просто отримуючи кінцевий результат або статус, на якому етапі виконання зобов’язань.


Це не означає, що не існує CRM, де все трохи по-іншому влаштовано, але в переважній більшості так.

ERP і її завдання

Відзначимо кілька важливих моментів:

ERP – це система управління та планування високого класу, вона закриває завдання третьої сфери (виконання зобов’язань) і багато інших питань.


Системи такого рівня виправдане використовувати на великих підприємствах, вони включають в себе багато модулів.


При цьому важливо розуміти що клас ERP відрізняє саме глибина автоматизації бізнес-процесів, налаштувань і аналітики, а не назву модулів.


Продукти класу ERP, як правило, стоять в 20-30 разів дорожче, ніж аналоги для дрібного-середнього бізнесу, у яких схожі назви модулів, але зовсім різний функціонал.

1С: Підприємство ™ і її завдання

Історично склалося так, що 1С: Підприємство ™ завжди закривала питання третьої сфери – виконання зобов’язань:

● регламентований облік (бухгалтерія), який від нас вимагає держава;
● управлінський облік, який нам потрібен для себе, щоб розуміти актуальний стан справ і аналітику для швидкого прийняття рішень;
● фінансовий облік (Баланс, P & amp; L, Cash flow);
● управління складом і резервами;
● управління системою забезпечення конверсійного товару;
● робота фронт-офісу (касири, самовивозом, виставлення рахунків менеджерів) та інше.

При цьому продуктів 1С: Підприємство ™ досить багато. Серед них є і CRM системи, в тому числі.


1С: Підприємство ™ зараз має рішення, які можуть покрити питання другої сфери (обробки звернень). Але продукти, написані на інших мовах, здаються набагато більше зручними в силу того, що Платформа 1С: Підприємство ™ трохи відстає від трендів обробки звернень (другий сфери).


Тут необхідно враховувати, що в третій сфері (виконання зобов’язань), 1С: Підприємство ™ лідирує з великим відривом за багатьма критеріями (природно в своєму ціновому сегменті), якщо говорити про обліковій системі як про інструмент для бізнесу, який в першу чергу повинен давати результат.

Проаналізувавши потреби ринку і клієнтів зі сфери E-commerce, ми створили свій окремий продукт – 1С: Підприємство ™ & nbsp; для інтернет-магазинів.

1С: Підприємство ™ для інтернет-магазинів має всі властивості, які високо цінуються в продуктах 1С: Підприємство ™. Також ми додали функції зручної обробки звернень і взаємодії з клієнтами, щоб не було необхідності купувати окремо CRM, налаштовувати між ними обмін, або допрацьовувати елементи CRM у своїй 1С: Підприємство ™.


1С: Підприємство ™ для інтернет-магазинів дозволяє отримати одразу все необхідне для E-commerce в одній коробці.

logo