Як ефективно працювати з кур’єрськими службами безпосередньо з 1С: Підприємство ™?


Клієнт замовив товар в вашому інтернет-магазині і попросив здійснити доставку.

Для таких ситуацій в конфігурації «1С: Підприємство ™ для інтернет-магазину» передбачена можливість вказати адресу доставки безпосередньо в замовленні, і в подальшому працювати з кур’єрськими службами з 1С: Підприємство ™.


В цьому відео ми детально розглянули ситуацію на прикладі роботи з Новою Поштою .


Для деяких клієнтів, у яких трохи відправок та / або відправленнями менеджер займається сам, є можливість працювати з відправкою безпосередньо з замовлення, друк чека, етикеток, відправка смс.


Але коли ви щодня отримуєте велику кількість замовлень, то робота з особистими кабінетами кур’єрської служби під кожну відправку забирає багато часу. Крім того додатково потрібно надрукувати наклейки і чеки для кожного замовлення, а потім відправити клієнтам смс з трекінг-номером. І все це вручну. Це довго і незручно, згодні?


✓ Конфігурація «1С: Підприємство ™ для інтернет-магазину» закриває всі питання вище, а також відстежує статуси ваших відправлень, щоб менеджер розумів кому необхідно зателефонувати і нагадати забрати замовлення в кур’єрській службі.

Також в нашій системі передбачена окрема обробка з можливістю відбору по статусах замовлення і багатьом іншим функціоналом, що значно спрощує і прискорює процес доставки.


logo