Інтеграція IP-телефонії дозволяє значно підвищити якість комунікації з вашими клієнтами, контролювати роботу фахівців відповідальних за обробку замовлень і, в слідстві, уникнути втрати клієнтів через неякісну роботу з вхідними телефонними дзвінками.
Інтегрована IP-телефонія дозволяє фахівцеві відповідальному за обробку замовлень:
- приймати вхідні дзвінки прямо в системі;
- переглядати інформацію по вхідному дзвінку;
- фільтрувати замовлення по клієнту, якщо клієнт з таким номером раніше був зареєстрований в базі;
- здійснювати вихідні дзвінки клієнту прямо з його замовлення;
- фіксувати пропущені виклики;
- перемикати абонентів по внутрішній лінії;
- зберігати та прослуховувати записи телефонних дзвінків;
Як показує практика, інтеграція телефонії-є одним з основних інструментів в роботі успішного інтернет-магазину.
Відео і стаття по даному функціоналу: IP ТЕЛЕФОНІЯ І ДЖЕРЕЛА ЗАМОВЛЕНЬ-ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ