Інтегрована IP-телефонія

Інтеграція IP-телефонії дозволяє значно підвищити якість комунікації з вашими клієнтами, контролювати роботу фахівців відповідальних за обробку замовлень і, в слідстві, уникнути втрати клієнтів через неякісну роботу з вхідними телефонними дзвінками.

Інтегрована IP-телефонія дозволяє фахівцеві відповідальному за обробку замовлень:

  • приймати вхідні дзвінки прямо в системі;
  • переглядати інформацію по вхідному дзвінку;
  • фільтрувати замовлення по клієнту, якщо клієнт з таким номером раніше був зареєстрований в базі;
  • здійснювати вихідні дзвінки клієнту прямо з його замовлення;
  • фіксувати пропущені виклики;
  • перемикати абонентів по внутрішній лінії;
  • зберігати та прослуховувати записи телефонних дзвінків;

Як показує практика, інтеграція телефонії-є одним з основних інструментів в роботі успішного інтернет-магазину.

Відео і стаття по даному функціоналу: IP ТЕЛЕФОНІЯ І ДЖЕРЕЛА ЗАМОВЛЕНЬ-ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ